ماهیت اصلی کنتل


زنجیره ارتباطات همیار یا همون کنتل با چیزی که تا الان ازش شناخت داشته اید فرق دارد.

کد معرف C10050733 بهترین همیار شماست


نه اینکه چیز هایی که درباره اون شنیده اید دروغ باشه نه ، بلکه آن اطلاعات که داشته اید فقط بخش کوچکی از این پروژه عظیم است.

یعنی کسب درآمد به ازای دریافت تبلیغات و خرید شارژ و ... و کلا اپلیکیشن کنتل بخش کمی از این پروژه گسترده است .

حال بیایید کمی جدی تر با کنتل آشنا شیم .

زنجیره ارتباطات همیار یا همون کنتل اولین شبکه سرمایه گردانی ارتباطی در کشور خواهد بود.حال سوال اینجاست که سرمایه گردانی ارتباطی چیست؟

مردم روزانه از هزاران خدمات استفاده میکنند .یه مثال ساده خشک شویی است .خوب روزانه هزاران نفر لباس های خودشون رو میبرن خشکشویی .برای اینکار سرمایه ای که از جیب مردم میره به کجا میره ؟ به جیب صاحب خشکشویی درسته؟ خوب بعد کجا میره همون پول ؟احتمالا میره برای خرید وسایل خشکشویی و بعد میره و میره تا تمام اون سرمایه از دست مردم خارج میشه .

حالا این شرکت میاد مثلا یک بخشی رو درست میکنه توی اپ که اونجا میتونی سفارش خشکشویی بدی که بیان درب منزل میبرن و بعد برات میارن خوب از این هزینه که کمتر از حالت معمول هست یک بخشی به عنوان پاداش به خود خریدار میرسه و یک بخشی هم بین مجموعه ای که اون شخص در اون قرار داره .حالا اون افراد هم یک وقت خریدی چیزی میکنند که باعث میشه یک پاداش دوباره در مجموعه به گردش در بیاد .همین امر باعث میشه که بخشی از هزینه ها و سرمایه های مردم در بین خودمون گردش کنه و این کار باعث صرفه جویی در هزینه ها خواهد شد .

حرف زیاده ولی اینو بگم که هدف کنتل فقط دیدن چندتا تبلیغ نیست بلکه هدف اون آسایش و رفاه مردم با کمک خود مردم است چیزی که متاسفانه در ملت ما وجود نداره و مردم حاضرند به خاطر خودشون یک ملت رو آزار بدهند .

شما اگر تا کنون وارد شده اید که هیچ اما اگر وارد نشده اید سریع تر به کنتل بپیوندید چون کنتل یکی از بزرگترین تحولات رو در جامعه به وجود خواهد آورد و چه بهتر که شما یکی از پیشگامان این تحولات گسترده باشید.

هنوز اول راهیم ...