هدف کنتل بالا بردن بازده تبلیغات با به کار گیری تبلیغات هدفمند است .

در زمان ثبت نام در کنتل لیستی از علایق به مخاطب پیشنهاد داده میشود که بنا به سلیقه و علایق فرد برخی از اون هارو انتخاب میکنه .

حال با توجه به اون علایق روزانه تبلیغات مختلف برای اون شخص فرستاده خواهد شد .

این کار دو مزیت بزرگ دارد یکی برای صاحب تبلیغ یکی برای گیرنده تبلیغ .

صاحب تبلیغ با توجه به جامعه هدف هدفمندی که کنتل پیشنهاد میکند هزینه کمتری میکند و تبلیغات را به اشخاصی می‌فرستد که توجه بیشتری به تبلیغ خواهند داشت و این کار فوق العاده بازده و سوددهی را بالا میبرد.

و برای گیرنده پیام نیز این مزیت را دارد که تبلیغاتی که هیچ ربطی به به جنسیت و شغل و علایق اون شخص ندارد را دریافت نمیکند و از دریافت تبلیغاتی که خود اجازه داده است درآمد هم کسب میکند.

کنتل با توجه به متد جدیدش باعث تعامل بیشتر بین فروشنده و مشتری خواهد شد و این باعث گردش سرمایه بیشتر خواهد شد